maandag 18 januari 2021

Ook een houten wand maar dan anders

En dan lijkt het plotseling heel erg anders. Vanochtend hebben we de multiplexplaten gemonteerd. Ze zitten er prachtig in, mooi waterpas :-)



Van de sneue plaat (die welke we fout hadden afgemeten en gezaagd) hebben we het gaatje voor het stroompunt toch maar weer even dichtgemaakt met het uitgezaagde stukje. De plaat zelf hebben we omgekeerd gemonteerd al zie je hier niks van omdat we blijkbaar ook de achterzijde als goede zijde hadden genomen bij het aftekenen. 



Het laatste stukje boven de deur kostte nog de meeste moeite. Hier moesten aan alle kanten randjes af worden gezaagd en nog een half gat voor het stroompunt. Maar uiteindelijk zit het dan toch netjes.

Overigens was ik vandaag niet op mijn best. Ik voel me vandaag niet helemaal fit. Veel is me dan ook niet uit handen gekomen. 

Ik hoop maar dat het morgen weer over is. 

Morgen moeten we nog een stukje boven en aan de linkerzijde van het raam en dan is dit werkje afgerond. Dan moeten we kiezen of het plafond of de wanden gipsen. We zullen zien.

Morgen wordt Gösta één jaar. Dan viert hij een feestje!


Wordt vervolgd......





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten