vrijdag 31 maart 2023

Koekjes, studie en deurtjes

 De hele nacht heeft het gesneeuwd en het grootste deel van de dag ook. Alles wit! En het dooit. De komende week wordt er mooi weer voorspeld met de temperatuur boven nul dus de sneeuw zal wel snel wegsmelten. Een witte Paas zullen we wel niet krijgen maar de hand ervoor in het vuur steken, dat durf ik niet.





Wij hebben een heel overzichtelijke dag achter de rug. Gerrit is nog steeds in de weer met de deurtjes van de kast. Dat is lijmen drogen frezen en weer lijmen en daarna zijn ze voor mij. Zover is het echter nog niet. Veel werk hoor die deurtjes. Vandaag moesten we er nog eventjes voor naar Karlsborg. Dunne plaatjes MDF halen voor sierpaneeltjes voor op de deurtjes.
Toen zijn we even een heel klein blokje om gereden, over Mölltorp. Het stukje van Mölltorp naar Forsvik daar zijn vaak Kraanvogels te zien. Maar deze keer stonden ze er niet. Ze stonden echter wel vlak bij Undenäs dus dat omrijden dat had niet gehoeven. Ik heb ze op de foto gekregen al moesten we wel even keren en er opnieuw langsrijden. Ik hoorde op de radio dat er meer dan 8000 Kraanvogels bij Hornborgasjön staan. Ik denk dat ze, net als wij, de sneeuw ook even afwachten.





Zelf ben ik het grootste deel van de dag weer aan de studie geweest. Heerlijk aan de keukentafel en bij het warme kacheltje, lekker wat dingen uitpluizen. Heb ook nog even een bakplaat vol koekjes gebakken voor de lekkere trek.

Ik hoop echt van harte dat dit de laatste winterfoto's zijn van deze winter die ik jullie kan laten zien. Het blijft mooi maar zo langzamerhand hebben wij genoeg sneeuw gezien.



Wij willen zon, wij willen zon, wij willen zon!

Maar ja......we hebben niets te willen natuurlijk het komt zoals het komt.

Heb een fijn weekend en ontvang een warme en vredevolle groet van ons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten