woensdag 27 oktober 2021

Wandelen in de regen

Over vandaag kan ik kort zijn. We hadden de hele dag wat regen en een vrij stevige wind. Gerrit en ik hebben een uur in de regen gewandeld, we hebben de route genomen richting Näs, voorbij de advocaat (is onze eigen benaming). Of de honden ervan hebben genoten.......dat vraag ik me af. Op de foto's zie ik Gösta bedenkelijk kijken alsof hij mij vraagt 'kunnen we bijna weer naar huis'. Maar ondanks de regen liepen we (Gerrit en ik) lekker!



Lekker weer naar binnen, brokken eten en daarna op het kleedje in de hal....heerlijk!

Ik heb verder deze dag zitten lezen in mijn boek (na lichte huishoudelijke werkzaamheden natuurlijk) en Gerrit is aan het knutselen met technische zaken, iets wat deels wilde lukken en deels niet zo.

Tegen de avond stootte Gösta met zijn poot nog een glas rode wijn om, alles over het vloerkleed en de bank in de keuken. Dus zout strooien en afnemen met natrium Bicarbonaat. Morgen wanneer de boel weer droog is maar eens kijken hoe groot de ramp nog is.

Morgen gaan we overigens naar Skövde, we hebben een controle afspraak bij de tandarts, weer voor het eerst in de Covid tijd.

Erg veel beleven we niet, huiselijk is het wel!

Ontvang een hartelijke groet van ons en wordt vervolgd.......

 

2 opmerkingen: