woensdag 14 februari 2024

14 februari




En wat was het mooi weer vandaag ondanks de dooi. Een echte voorjaarsdag, de eerste van dit jaar. Waarlijk een cadeautje! En die waren er meer vandaag, in de vorm van bloemen, een kaart, heel veel appjes en telefoontjes. 14 febr is niet alleen Valentijn, het is al zeer geruime tijd ook mijn verjaardag. Elk jaar sta ik er versteld van dat er zoveel mensen aan mij denken en hier uiting aan geven. Het ontroert me, temeer omdat ik zelf niet altijd zo attent ben. Ik denk wel heel erg veel aan mensen die mij na staan maar op de één of andere manier kom ik er niet toe om bijvoorbeeld een mooie kaart te kopen en te schrijven en te posten. Bij een appje denk ik vaak 'dat doe ik straks even' en voordat ik het weet is het dan alweer de volgende dag en daarmee mosterd na de maaltijd. Maar lieve mensen dankjewel voor jullie attentheid het heeft mijn dag een extra glans gegeven.




Johanna

2 opmerkingen:

  1. Hej Johanna,
    Weliswaar “mosterd na de maaltijd” maar alsnog: Gefeliciteerd en nog vele gelukkige gezonde jaren toegewenst!
    Dat bij houden ben ik ook niet zo goed in, maar er bestaan websites die het voor je bijhouden zodat je tijdig je kaart of cadeautje kan regelen. Maar dan nog ….😉
    Wat een prachtige dag hadden jullie gisteren. Daar zitten wij ook nog steeds op te wachten zo’n zonnige winterdag, maar dat zit er niet in, zoals inmiddels al wel bekend: regen, regen en nog eens regen.
    Groet, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hej Jet!
      Dank voor je felicitatie en de goede wensen! Het mooie weer past mooi bij mijn dag want ik ben ook geboren op een eerste mooie voorjaarsdag :-) Groet Johanna

      Verwijderen