zaterdag 15 juli 2023

Dimash Kudaibergen

 's Avonds zit ik vaak op de bank met de doppen in de oren muziek te luisteren op Youtube. Al luisterend beland ik dan vaak van het een in het andere. Soms is het klassiek, meestal zang, soms is het andere muziek maar net wat ik tegenkom.

Vandaag ben ik diep onder de indruk van de beste zanger van de wereld. Hij komt uit Kazachstan en is de zoon van een operazangeres, sopraan en met een zeer hoog stembereik en en vader die eveneens zanger is. Hij heeft de stem van zijn beide ouders in zijn genen meegekregen. Hij kreeg op zeer jonge leeftijd al zangles en ander muziek onderwijs. Zijn genre is niet helemaal mijn ding maar ik ben zeer onder de indruk van zijn stembeheersing en zijn stembereik en de energie waarmee hij zingt. Dat is echt ongelooflijk.


Ogni Pietra

S.O.S

Opera 2




Deze is ook heel leuk!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten