donderdag 14 februari 2019

Alla hjärtans dag.....



We zitten hier echt heerlijk in de volop aanwezige sneeuw maar dat schreef ik al eerder. We genieten er ook nog steeds van maar net iets anders dan we ons hadden voorgesteld. Toen we dinsdagochtend voor de tweede maal met de lift gingen geraakten we, zonder daar zelf ook maar enig aandeel in te hebben, betrokken in een valpartij bij de grote stoeltjeslift. Zelf hield ik daar niets aan over echter Gerrit wel, twee gekneusde ribben en eentje gebroken. We doen nu van alles maar er wordt door ons eventjes niet meer geskied. Dat is jammer want de sneeuw is mooi en de pistes liggen er prachtig bij en we konden het nog....




Vandaag hebben we feest. Natuurlijk omdat het 'alla hjärtans dag' is en we iedereen een warm hart toedragen op deze dag van de liefde maar zoals gebruikelijk is het vandaag ook mijn verjaardag....
Naast allemaal goede wensen die via de telefoon, facebook en de email binnenkwamen kreeg ik warempel ook nog een cadeautje! Een tafelkleedje van Suzanne en Fredrik. Van Gerrit had ik al een heel mooie bloemenspuit gekregen voordat we weggingen. Het allerfijnste cadeau is het ervaren van zoveel liefde en geluk om mij heen, voor mij en voor elkaar!


Vanavond zijn we heerlijk uit eten geweest bij het allerbeste restaurant van Zweden, wanneer we de reviews mogen geloven. Tonnetjerond zijn we weer naar huis teruggekeerd. We hebben een heel leuke avond gehad en wat ik bijzonder vond is dat de bediening niet vraagt of het eten goed smaakt, wat het overigens wel deed, maar aan ons vraag hoe het voelt....'Hur känns det? Met andere woorden, het gaat er niet alleen om hoe lekker je eet maar ook over hoe je het hebt! Wel, wij voelden ons goed!
We kregen bij ons eten drie wijnen geserveerd en daarbij ook informatie over de wijnen, een bijzondere avond. We hebben drie keer een toost uitgebracht op het nieuwe levensjaar, dat moet goed komen zou je zeggen in mijn 63e jaar. 

Toen ik trouwens vanochtend voor de spiegel stond en mezelf eens aankeek, kwam de gedachte in mij op hoevaak ik mijn verjaardag nog mag vieren.....? Dat was de eerste keer dat ik dit dacht op de dag van mijn verjaardag. Zou dit nu kenmerkend zijn voor het 63e jaar.....

Ik wil graag iedereen heel erg bedanken voor alle goede wensen die ik vandaag heb ontvangen.
Morgen is alles weer gewoon, ook prima!


Wordt vervolgd.....









2 opmerkingen:

  1. Hej Johanna, liten försenad, men ett stort grattis på födelsedagen önskar vi dig. Och för Gerrit: krya på dig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jag har ingen problem med en försenad grattis Heiko! Tacka!

    BeantwoordenVerwijderen