maandag 21 december 2020

Van alles wat


Hoe je van trapleuningsteunen toch nog een leuk pakje kunt maken? Vrijdagochtend konden we de bestelde trapleuningsteunen ophalen bij de plaatselijke ICA. Een klein pakje en mooi en zorgvuldig verpakt. Op Sekelskifte.se kun je allerlei zaken verkrijgen voor je 100 jaar oude huis. Zonder verzendkosten, kijk dan is het wel leuk kopen online.

Een mooi plaatje erbij
 
 
Bij de post zat ook het tijdschrift van de hjorthundklub met daarin prachtige verhalen en foto's. We kregen het abonnement bij de aankoop van Gösta en ik denk na dit eerste kennismakingsjaar lid te blijven. In het tijdschrift staan veel belevingen beschreven van mensen die zelf één of meerdere Deerhounds hebben. De fokker van onze hond had deze keer een grote advertentie op de achterkant van het blad.


 Zaterdag was het prachtig weer! Blauwe luchten en het zonnetje erbij. We hebben daarom een mooie wandeling in Tiveden gemaakt. Het was prachtig in Tiveden en we waren niet alleen. De meeste vuurplekken waren in gebruik door gezinnen met kinderen die ook een dagje uit vierden. Kijk eens hoe mooi het er is.








Echt genieten!
We zijn een beetje in afwachting van de kerst. Het is de bedoeling dat we dinsdag, dat is morgen, de boodschappen gaan halen in de hoop dat het dan nog niet zo heeeeel erg druk is in de winkels. Ik denk eraan om nu wel een mondkapje te gaan dragen. Kerstcadeautjes doen we dit jaar maar niet. We zijn niet compleet en we willen het risico dat het winkelen met zich meebrengt niet aangaan. Ik hoop maar dat we elkaar op een ander moment in het nieuwe jaar weer allemaal kunnen treffen. Daar had ik met het vaccin wel enige hoop op gevestigd maar hoe het nu weer komt met het gemuteerde virus???? Engeland helemaal op slot. Wat zijn we blij dat Greetje bij ons is! 

Vandaag heb ik voor de eerste keer na het knie ongeluk weer eens zelfstandig met Gösta gewandeld. De knie lijkt goed te herstellen, overdag heb ik er niet het meeste last van, 's nachts iets meer maar het gaat al stukken beter.

Ik vermoed dat het de komende dagen wat druk gaat worden en dat de nieuwe blogposts wat onregelmatig zullen verschijnen. We zullen zien.

Wordt vervolgd.....


















 

2 opmerkingen:

  1. Ja, wat fijn dat Greetje nu bij ons is! Wat een chaos daar in Engeland. Fijn dat it better giet mei dyn knibbel. Ik ha krekt ek myn boadskippen foar de kryst dien, op de fyts, it spielde fan 'e rein dus ik tocht: dan binne der fêst net sa'n soad minsken. En dat foel ek ta. Mar ik wie wol troch en troch wiet. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hja...hjir yn Sweden sizze ze: ' Min waar bestiet net, allinne minne klean'.

      Verwijderen