zondag 13 januari 2019

Rokeren?.....in blauw

Ik ben geen schaker, eigenlijk nooit geleerd en bijna nooit gedaan. Gerrit daarentegen wel. Toen ik hem vroeg van wie hij het schaken heeft geleerd vertelde hij dat het waarschijnlijk zo is dat hij het schaken heeft geleerd van de zus van zijn beste vriend Sjoerd. Diens zus heette Hilly! Dus met dank aan Hilly deze poststart. Het schaakbord toont een digitale schaakpartij tussen Gerrit en Henk. Die partij is al een paar dagen aan de gang en wordt gevoerd via de We Chat. Gerrit denkt dat Henk wil rokeren en probeert dat te verhinderen. Om dit te kunnen doen moet hij ver vooruit denken. De strategie heeft hij aan mij verteld maar die zal ik hier niet delen omdat Henk mijn blog ook leest. Dan zou ik de wedstrijd beïnvloeden en dat doe ik nu al een beetje. Ik vind het allemaal prachtig al speel ik het spel niet. Henk schaakt nu elke dag met Chang. Ik zei al tegen Gerrit dat hij straks ook digitaal met Chang kan schaken. Maak je borst maar nat Chang!! Wellicht krijgt Gerrit het nog druk.


 Het was vandaag een heel rustige zondag! We hebben niet veel gedaan. Gerrit is aan het schaken geslagen en ik heb de hele dag op mijn weefkamer gezeten samen met Katie Melua!
Ik heb een begin gemaakt met mijn nieuwe weef. Een mat voor de slaapkamer in blauw! Dat is mijn lievelingskleur al van jongs af aan. Helemaal blauw zou een beetje saai worden. Daarom heb ik er in het centrum van het motief een spannend veelkleurig draadje met o.a. zilver doorheen lopen. Het dreigt een mooie mat te worden, al zeg ik het zelf.


Wordt vervolgd........





Reageren op deze blog:

Dat gaat als volgt:
-      Klik op 'opmerkingen' of 'geen opmerkingen'  voor het openen van het reactieformulier
-      Schrijf je reactie
-      Ben je ingelogd als Blogger klik dan op plaatsen en je reactie verschijnt in beeld onder het blog artikel
-      Ben je niet ingelogd omdat je geen inlog hebt en die ook niet wilt hebben, reageer dan als anoniem en los het puzzeltje op dat je aangeboden krijgt. Soms moet dit meerdere keren en de foto's zijn niet altijd even duidelijk maar dat is iets dat ik niet kan veranderen.
-      Zet bij een reactie als anoniem wel even je naam eronder (als je dit wilt) zodat ik weet wie je bent.
-      Ik reageer altijd terug met een berichtje want ik vind reacties superleuk!

-      Reclame reacties worden niet op prijs gesteld en zullen worden verwijderd
-   Ik heb geen reclame op deze blog en ben dat ook niet van plan zodat mijn info over reacties niet een financieel belang heeft. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten