woensdag 13 juni 2018

Een warme felicitatie...en een afscheid.....


Afbeeldingsresultaat voor födelsedag 30 år dikt

Vandaag is Chang jarig, dat is het eerste waar we aan denken en na het wakker worden en voor het ontbijt sturen we haar een gelukwens. We lezen ook het prachtige gedicht dat Hua voor zijn Chang heeft gemaakt. 
Ik maak op deze blog wel wat schrijfsels maar een dichter ben ik niet. Ik heb een gedicht gevonden op een verjaardagskaart en geef die bij deze aan Chang. Niet zelf geschreven wel zelf gezocht :)
De translate moet er maar eventjes bij Chang, het is wat in Europa met al die talen die je moet leren!
Gerrit en ik hopen dat je een heel fijne dag hebt gehad en dat de taart die Henk voor je heeft gemaakt heel erg lekker was. Een dikke verjaardagskus van ons.

Verder stond deze dag in het teken van afscheid nemen. We hebben Greetje en Richard weer naar Örebro gebracht. Om 15.00 uur kwamen we aan bij het vliegveld, waar het een drukte van belang was, om 16.00 uur vertrok hun vliegtuig naar Kopenhagen. Daar splitsen hun wegen. Beiden moeten ze op verschillende plekken lezingen houden...het houdt wat in het leven als onderzoeker.
Voor hen is deze vakantie voorbij, wij vieren gewoon door.
We hebben op de terugweg genoten van de bewegende luchten. Van blauw naar zwart en omgekeerd, soms viel er erg veel regen uit.




 Bovenstaande foto's zijn genomen in de regio Örebro, bij ons in Undenäs was de lucht veel rustiger maar ook hier heeft het wat geregend. na de regen schijnt de zon weer voluit. We hebben er dan ook helemaal geen problemen mee, met dat water. Heerlijk voor de natuur.
We hebben verder vandaag niet zoveel gedaan, in Örebro nog wat verf gekocht voor de nieuwe altan. Vanavond is het weer wat wennen aan de rust na een aantal dagen vol activiteiten. Ik heb nog wat zitten knutselen aan mijn kamerplanten pagina. Daar heb ik nu ook foto's van de planten bijgezet. Anders lijkt het ook net alsof ik al die namen al uit mijn hoofd ken en de passende plant bij elk verhaaltje weet te vinden....was het maar waar. Gelukkig hebben we de foto's nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten