vrijdag 29 december 2017

Van drie uur tot half vijf.....

Vanmorgen ging de wekker om 3.00 uur.  Dit vroege tijdstip hebben we gekozen om vandaag in Zweden zo lang mogelijk in het daglicht te kunnen reizen. Ook deze keer hebben we een heel goede reis gehad. Rond het middaguur reden we Zweden binnen, het was prachtig weer om te rijden, de zon scheen en bij tijd en wijle waande ik me midden in de zomer, zo achter het glas in de auto.



Deze foto is wel heel erg sfeervol geworden. Ik was de bestuurder en Gerrit heeft de foto genomen. Het hoesje van de telefoon zit net een beetje voor de lens van de camera.


 We vinden het fijn om in de middag hier in Zweden thuis aan te komen. Dan hebben we nog een beetje tijd om bij te komen, het huis te laten opwarmen. We hebben heerlijk zo met z'n drieën bij de Karl-Johan gezeten.
 In de Westereen had ik gistermiddag de kerstboom afgetuigd. Wat een verrassing dat we hier een prachtig opgetuigde boom zien staan met in vele vensters een traplichtje. Helemaal verzorgd door Suzanne en Fredrik. Dat is nog een thuiskomen.




Gelukkig is de dag van 3.00 uur tot 16.30 uur goed verlopen, hebben we geen gekke dingen meegemaakt, behalve dan een dolgedraaide Duitser die mij al claxonnerend aan de rechterkant moest inhalen terwijl ik zelf met een inhaalactie bezig was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten