maandag 17 juli 2017

En dan zijn de dagen zomaar op...


De laatste dagen van mijn vakanties in Zweden ben ik niet op mijn allerbest zal ik maar zeggen. Ik verkeer dan in een toestand die ik heb beste kan omschrijven als einde vakantie rouw. 
Ondanks dat hebben we deze keer van de laatste dag, die meestal geheel bestaat uit schoonmaken, toch wat weten te maken. Natuurlijk ook die schoonmaak dat hoort erbij en moet ook. Maar de schoonmaak werd vooraf gegaan door een heerlijk ontbijtje bij Näs, gezeten aan het meer. Het weer hielp mee, de zon scheen heerlijk. Gekookte eitjes mee, jus d'orange, vers gebakken brood en noem maar op.  Zo lekker en gezellig dat ik weer de foto's vergat te nemen, op deze ene na.


In de herkansing heb ik dat beter gedaan. Die herkansing bestond uit een 'grillfest' aan de uitlopers van het Unden bij Lilla Edet. Hieronder de beelden.




















En daarna weer naar huis voor het inpakken van de laatste zaken en het inpakken van de auto.
Onderweg op de E4
Brug..

Duitse autobaan...bah!
En ....uiteindelijk na een lange reis weer in Nederland.

Ik kijk nu al uit naar het moment waarin we weer aan de goede kant van de weg rijden :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten